Sorry men tyvärr...

En ganska jobbig dag idag, men vad ska man göra när det inte funkar och man inte mår nå bra... Önskar att omständigheterna vora annorlunda men tyvärr så är dom inte det.. Tyvärr! :( Jag har haft en klump i halsen hela dagen men det går väl över så småningen om.......

Ikväll blir det myspys med Lisse med massa grönsaker och dipp och ostbågar och bra filmer.  En lugn kväll känns bra även fast jag hade velat vart på gubben och sett the hives eller rättare sagt "thives" som dom kallar sig för ikväll men biljetterna va slut och nu är jag inställd på att myyyyyysa.

Förövrigt så jobbar jag och står i, sliter ur skor och strumpor och så gåår jag hem från jobbet. haha

Wellwell
Ha en bra kväll.

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0