5658 riksdaler!

Hejsan hååå.
Sitter här hos Bosse och har precis blivit klar med husvagnen, jifflar den va skitig. Men nu är den ren och snygg. :) hehe och nu väntar jag bara på maat, en ubåt :) hoho Vackert väder har vi också, OCH veeeet ni vaad... jag har räknat med att få 2500 från F-kassan som jag alltid har fått men vipps så kommer det in 5600 på mitt konto  och jag fattar nada. :) men jag klagar definitivt inte! nu klarar jag mig en månad till ;) hehe



Sifw och Jonas :P

Seeen back to mitt internet som fortfarande fuckar, blir så irriterad. Ända sen jag kom hem från p&l så har det inte funkat, bara enstaka gånger.. usch och fy på bredbandsbolaget !

nä nu ska jag ta och sätta mig i solen en sväng och njuuta lite. :)
Have it niiice!
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0