En vecka till P&L och en månad till 21 ! :)

Om exakt en månad fyller jag 21år, känns konstigt. jag får åka på Kryssning själv, det va väl typ det ända som ändrades och sen kanske jag får komma in på fler krogar i storstan :) haha
I helgen är det midsommar och jag har ingen aning om vad som händer, jag blir ju knäpp jue. :D sen efter det så är det peace and looooove, jag är såå sjukt peppad inför det och nu är det bara en vecka kvar tills vi åker, känns som att det är skit mycket kvar som måste fixas men men när man väl ska åka så har man säkert allt klart! :)



Nu bir det maaat !

Hejdå.
Lillemor.
 

Tala ut
Postat av: Anonym

Viking Line höjer åldersgränsen till 23 den 18/6.. Så då blir det 23 års åldersgräns för alla.

2009-06-16 @ 00:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0