Heeeere i come booorläge !

Kom nyss hem från Millan, vi har kollat på cold creek manor på nian, jag hade räknat med en riktigt creepeeey film med nääärå, visst den va väl bra men jag hade förväntat mig nått helt annat.

Va upp till Bosse och letade fram min sovsäck idag och sen hittade jag ett underlag också, peerfaråååå så nu hänger säcken ute på vädring och väntar på att få åka och bli skitit och svettig på den underbara och härliga festivalen peace and lööööve! Inte för att jag har vart där förr och vet hur det är men så bra som alla har pratat om det så tvivlar ja inte en sekund! fan jag vill dit nuuu juuu, är såå jävla pepp så jag skulle kunna åka dit och sätta mig på campingen och vänta på att allt ska börja ;) hahaha... men det finns fortfarande lite kvar att fixa, som typ campflaggan och muscharna och solstol och tält, mm men det är ju baaaaar småsaker. ;) haha nooot ! men men vi får ta tag i det där i veckan eller nästa vecka :) wellwell undra om man kankse ska ta och sova nu så man kommer upp imorgon.. kanske ska ta och läsa ite grannnnnnaaaa.. ja såå blir det.


" du och jag bruschään, vi ska ha det sköj vi ;) "

Hedå hedå.

Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0