Karin tar över USA!

Jaha, det va det sista man såg av Karin på 3 veckor då, kommer sakna min lilla mök :) Men jag hoppas att hon får det superkul in the united states of america, vilket hon säkerligen kommer ha! Nu har vi iallafall snackat ur oss så jag får väl hoppas att jag inte får abstinensbesvär sen.. :) hehe

Det vart en lugn kväll för mig idag, kollar på När Harry träffade Sally och käkar stjärnor och dricker cola. :) yumyum. la en ansiktsmask tidigare också, alltid lika skönt. Kanske ska ta och fixa ordning mina naglar också så man är fräch till nästa vecka. :) Faaaan va kul vi ska ha alltså, nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker, i am so exited ! Imorgon blir det till att fixa alla sista saker, vilket känns som hur mycket som helst, men men det blir säkert skiiitbra. :)

Puss och kyss på er och ha en underbar kväll.

Lillemor.

Tala ut
Postat av: ewelina

Riktig puma=), du snygging, vem har fixat din blogg?:) pussa

2009-06-22 @ 12:39:46
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0