Kyckling al'a Marre skuttar runt i maagen!

Kyckling al'a marre slank nyss ner i magen och gissa
om det va gott. fyyyyyyfäään, vad det knulla i munnen !
Röstat har jag också gjort, mycket bra gjort av mig
och fyfy på alla andra som inte röstade.. :) haha





senare kanskedet blir lite chirre och dirre, who knows?!?! ;)
och snaaaaaaart är det peace and loove, jag är sååå
spänt och faktiskt lite nervös märkte jag idag när Millan sa -
snart är det p&l och då pirrade det till i maogen på mig. hihi
anywaaay jag vill ha 22 juni nuuuuuuu !!!!! :) Give me Peace AND Love. :)

Va ju hundvakt igår och då kan det se ut så här när man ska sova :)
Katten till höger och hunden till vänster och så jag inklämd i mitten ! :D haha



Byebye

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0