Man behöver väl ha tråkigt också..

Idag har jag inte gjort ett skiiiiiit, riktigt booring dag faktiskt.
Tur att jag har haft sällskp iallafall, har lånat Bosses katt ett tag
nu och sen va jag snäll och va hundvakt för Bo skulle iväg. :)
lilla svante har blivit tjock, haha jag har aldrig sett han så fet
som han är nu.. han kanske laddar inför en kall vinter. ;)


Så oerhört söt men hon kan va en riktig råtta ibland.


Haha sötnöt då. :) gammalt kort dock !


Blev ett liten ihop plock till kvällsningen eftersom att jag inte hade
nå chips och dipp så får man ta vad man har :)


Och så lite godis på det hela. mummsifillibamsi !

nej nu ska jag nog gå och sov tror jag , känner mig som
en påse skit som behöver sin skönhetssömn. :)

Nattinatti !
Lillemor.


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0