yesterday !

Goddag.
Sitter här i soffan och kollar på outsiders, handlar om barn som inte vågar prata,
fan va hemskt att inte våga prata och bara va tyst hela tiden. usch stackars folk..

Igår va jag hemma hos Millan och drack lite vin det va trevligt, sen gick vi till dickens och det va faktiskt också riktigt skoj, kanske blev lite för full men vad gör det om hundra år liksom. :)  Sen måste jag be så heemskt mycket om ursäkt till Millan, jag lånade en vinare av henne igår som jag jag skulle köpa tillbaka till henne idag men sen fick jag höra att bolaget va stängt och jag hade ingen aning om att det va det, visst kanske ganska självklart eftersom att det är nationaldagen idag men så långt tänkte inte jag. :/ sorry iallafall! Idag vet jag inte vad som händer, vet inte rikitgt vad jag är sugen på att göra heller, kankse en film och massa myys? :)

Så här snygg va Frida igår :)



och sååå häääär mycket godis har jag hemma :) hoohoo



Hejdå.
Lillemor.

Tala ut
Postat av: Frida

men BIGusch på kortet..

2009-06-06 @ 18:37:07
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0