DELA EN KEBABRULLE MED MIG ??? ;)

orkar jag ens berätta vad jag gjorde igår?  hahaa

Åkeeeej, min midsommar började inte så bra, hade ingen aning om vad jag skulle göra på kvällen eller någonting men jag gjorde mig ordning och satt och vänta på att något skulle hända typ, näääärå jag blev bjuden på mat av Bosse, ahh det blev jag, så tack för det! :) sen gick jag hem och hämtade min alkohol och sen vidare hem till Millan och där vart det myyycket gamla godingar och mycket sång, Bästa trion lätt ! haha ;) Vidare mot fosbackavägen sen där det verkligen kändes ironiskt att va, kändes som att man va 14 igen... massa bråk och poliser och sånt där som man INTE orkar med! typ att jag såg en kille ta stryptag på en tjej och att jag kanske måste vittna... och man bara, gaaaaaaaaaaaaah kan inte människor bara växa upp! well well fick mig några goda skratt åt VISSA personer iallafall... hahahaha och sen träffade jag min make! danidanidani :) alltid lika kul att träffa han. :)

DELA EN KEBABRULLE MED MIG ??? ;)


Hejdå!
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0