Bokkväll ikväll då. :)

Kom hem från Frida för en stund sen, den där bruttan är riktigt trevlig hon. :) hehe
Så nu siter jag här med lite nattsnacks, dvs Sallad och knäckebröd. .:) gött som fän sirru ! Jag har blivit helt såld på avokado btw, det är så jävla gott, inte för att det är så mkt smak men det är väldigt god ändå. :) Here you go!




Sen lånade jag en bok av Frida också så nu ska jag försöka somna i tid om dagarna. :) Det vart Ego Girl, så vi får se vad jag tycker om den. Älskar ju carolina, hon är så bäst, så boken lär ju va detsamma:)
Seeen tog jag fram en tröja igår som jag hade glömt bort totalt, skit härlig färg också..




Well nu ska jag bara äta upp min goda sallad sen ska jag gå och lägga mig och läsa. :)

Byebye baby ! Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0