Huuulahula... !

Detta får bli ett kort inlägg för jag är skit bakis, på ett konstigt sätt. :S
Iallafall igår så va jag hos Hanna och Frida på deras födelsedagsfest, det va riktigt trevligt, sen bara det av ut på krogen och där blev det minst lika roligt. :D jag sprang runt och vimlade med alla, och jag va sådär sköönt full så man bara mår bra. :D helt underbart. kvällen slutade kanske däremot inte så bra, men det kan det ju inte alltid göra heller. hehe

Snart måste jag röra på mitt feta arse och bada Svante (hunden) han ska nämnligen klippas imorgon.. :)

Sen, ett tack till Karin för att hon är så underbar !

Byebye! Lillemor

Tala ut
Postat av: Karin

Loveyou! Finns alltid för dig, det vet du!

2009-03-08 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0