Kiss sjuka vs Gympa.. det ni.. :)

Jag har fått Kiss sjukan eller nått tror jag, jag går på toa typ varje timme och då överdrier jag inte ens. :) haha
Jag är dum i huvudet har jag kommit på.. haha

Jaja idag har jag vart och fikat på vallonen med Lisse, Frida, Lina, Fia, Saga, Millan, Micklan, och så Håkan på ett hörn :) Ja ni grabbar, det va ett helt gäng ni skulle vart där ;) haha
Efter det så gick jag Frida och Lina hem till Fia och satt där och dega ett tag, sen kom vi på att vi va hungriga och då va det ju bara att pallra sig hem och laga sig lite mat, Spagetti and meatballs blev det. :D Sen gick jag till Frida och hade gympa.. haha vi är så störda, vi skulle egentligen ut och promenera men lisse va så seg på att komma så det vart försent, med jag och Frida deppar inte för det, vi lägger oss och gör armhävningar och situps och hoppar runt och gympar helt enkelt.. haha Störda ligan hon och jag eller vadååå ? :)

Åhhhh när det äntligen är över, när brorna inte syns till,
åhhhh.... när du gett dig över så faller jag tiillbaks dit du vill......
Fan va Melissa Horn är bra, HELT såld är jag !


Hihi godnatt mina vänner och sov så gott.
Lillemor

Tala ut
Postat av: Jennifer

haha jag har med åkt på nån kisssjuka.. Precis som du så går jag säkert en gång i timmen. Det är så jävla jobbigt.. Ju mer man tänker på det desto värre blir det med.

2009-03-27 @ 13:44:03
URL: http://jrjs.blogg.se/
Postat av: pierre

tre dagars blogg torka?=D

2009-03-29 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0