Nu är jag en ny människa! :)

Föööör att jag har vart i västerås idag med marrebarre, åkte vid 11 och kom hem vid typ halv 6 så det blev en heldag !
Jag köpte FEM jeans, en bolero och världens skönaste skjoorta, sen lite horfärg och smink och ett par skor haha jag är skitlycklig!  så nu har jag färgat håret och blivit en helt ny människa med mina nya kläder. :)

  

Det va allt förutom ett par av byxorna som jag har på mig som kostade 29:- Hahhaaaaa :P

Nu ska jag va lite social med Marina och kolla lite på televisionen. :)

Kyss på er alla!
Lillemooor!

Tala ut
Postat av: Ankan

Hahahahahahahahahaha är du säker på att de va horfärg du köpte? :D

2009-03-03 @ 04:10:32
Postat av: ewe

ja haha i telefon:P

2009-03-04 @ 12:27:25
URL: http://hafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0