Onlyyy Yoooouu !!

Hit me baby one more time ! Yeeeaahh !
Nu har jag nyss ätit, det blev lasagne, smarrigt som fan men eftersom att jag va ganska lat idag så blev det en köpt, så jag blev inte riktigt mätt, men men är hjärnan lat får kroppen lida, haha  :)

Ikväll blir det kanske en promenix med Fridolf, men vi får väl se hur det blir med den saken. :) Desperate housewives blir det iallafall.

Idag har jag faktiskt vart duktig,  Frida ringde och väckte mig vid tio snåret tror jag, hon tyckte att jag skulle komma upp i tid. :D så jag gjorde mig ordning och sen gick jag till henne. Kollade lite på när hon städade sen bar det av ner på stan för att inhandla lite mat och grejer. Sen va jag så duktig att jag tog med mig alla papper som behövdes för att ansöka om bostadsbidrag så jag gick och fixade det med. :) Eftere det vart det en kort tripp till Fia, alltid lika trevligt. Sen bar det av hem till Frida igen för lite fika med hennes moster anna ( ni vet tulumamman ) och hennes barn :)

Ja men det va väl typ min dag.:)

Kyss och slisk ! Lillemor

Tala ut
Postat av: Anna

Hej Gumman

Hoppas att allt är bra. trevligt att träffas igår. Dina bullar såg så fina ut, kan du lära mig hur du får dom så? Mina är himla goda men ser förj-aliga ut. Dom kletar mest ihop sig. Ja kan väl få nåt tips eller trix. Ha det bra många kramisar Anna

2009-03-25 @ 07:05:22
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Men jsg skriver ju typ varje daag! Men det inlägget du kommenterade på var ju från december... har du inte läst efter det? Nu fattar jag inget=) hehe Kraam

2009-03-25 @ 09:57:14
URL: http://mariacandersson.blogspot.com
Postat av: marina

ja faktist men jag ska inte ropa hejj ännu är fan en del kvar att göra haha pussis

2009-03-25 @ 12:46:12
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0