What a day !

idag har jag vart överallt känns det som, vilket jag kanske inte riktigt har men det känns som det, haha jag va upp till försökringskassan och skule söka bostadsbidrag, ja så när jag kom dit och la fram alla papper så sa hon som satt där att nä tyvärr vikan inte behandla det här innan du vet om och hur mkt du får i a-kassa. Okej jag förstår det, MEN förra gången jag va därså sa dom att jag kunde kompletera det sen när jag vet, FUCK Försökringskassan !!!

Wellwell, när jag hade vart där gick jag förbi Frida en sväng i lägenheten, fan den är ju snart klar ju. :) i allafall så gick jag hem en sväng för jag skulle lämna Svante och dusha sen skulle jag komma tillbaka för Frida skulle va där hela kvällen :) haha.... Jag kom jag såg jag gick! haha hon skulle hem och äta. :) alla behöver väl mat i maggen! ;D

sånu sitter jag här hemma och är lika rastlös som alltid.. hohohooo

Kankse ska ta och laga lite mat. :)

Byebye Lillemor !



Lite Sreepy. :D



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0