Dattaraadaa!



Panerad fisk med mos och morötter, det vart min måltid idag. :) Riktigt gott!




Jag va ju och sola med Marina förut och det blev ju så tokigt. när jag rakade mina ben här om dagen så skar jag mig, ajjaj, men iallafall så va jag tvungen att sätta på ett plåster och som ni kanske förstår nu så glömde jag ta bort det innan jag solade, DUMMA MIG! så nu har jag ett plåstermärke, fränt va?  haaha...
haha snart är klockan 20.00 och det känns fan som att dagen bara har runnit iväg. ackackack..
Men jag har iaf va ute och rört på mig.:)

Butbut. nu ska jag hitta på nå roligt :)

KYSS PÅ ER!!! Lillemor

Tala ut
Postat av: ewe

haha jag har också plåstermärke efter min solning i dag, rakade benen i går o skar mig uppe vid knät haha!

2009-03-10 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0