En dag med mig!

Vaad har Lillemor gjort idag, hmmf, jo jag har ju som sagt vart och solat med Linbert och det va schööönt som fan. :) Men det värsta va ju att vi skulle ju sola på arena men nä det fick vi inte, när vi kom upp dit så hade dom stängt så vi fick pallra våra feta rövar till fagerstahallen istället, men vi fick ju oss en promenad iallafall så lite av fläsket kankse försvann. hahaha sen gick vi ner en sväng på stan och handlade lite.. och sen vidare hem till Lina för hon skulle bli klippt, av mig :O haha jag kan om jag vill. :D
Vart tyvärr pizza idag, fan det är inte bra att va lat.. :S Usch kroppen blir bara en fettklump till slut. haha men det kan va värt det ibland. :)
Efter vi hade slappat klart så gick vi ner till Fridas lägenhet där hon höll på måla taket i hallen, fan det kommer bli skitfint där tror jag.. tycker synd om frida btw, allt går inte som hon vill med The Apartment. Men det är väl charmen med det hela också.. hihi.

Ja och nu sitter jag här hemma och myser till NCIS. :) jag förstår inte på mig själv, jag har aldrig vart hemmakär någonsin men nu helt plötsligt så länktar jag hem hela tiden. Att bara sitta i soffan och kolla på tv och kika runt lite på nätet.. fan det är faktiskt riktigt FINT ! Käkar lite sallad från igår också, :D Vi lever i underbara tider mina vänner, haha


Förresten, kan någon trolla fran SOMMAREN till mig eller? Jag är så sjukt trött på vintern nu!!!! Please... :)
En riktigt sommarbild ska ni få bar för det...




Sov så gott mina vänner för det ska jag göra. :)
GODNATT / LILLEMOR


Tala ut
Postat av: mia

iih, jag vill ju också bli frisööör :)

men som sagt, det är svin dyrt! och sen ska man se till att kolla upp skolan ordentligt också, finns många dåliga frisör skolor tyvärr! :/

2009-03-06 @ 11:04:43
URL: http://baramiaa.blogg.se/
Postat av: mia

svar: jonte ska kolla på en båt i sthlm :P haha

2009-03-06 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0