Kassan idag !

lite smått dryg dag idag, men jag är ju king på allt så det gick fiiint. sen fick jag sitta i kassan idag också, det va spännande och nervöst. haha jag stod och packa upp kort och så ropar gunilla på mig ooch jag går dit, sätt dig här nu säger hon, ja ba okeeeeej, men det gick skitbra eftersom att, som jag sa jag är ju king ! :) haha det dryga är ju att man inte kan alla priser så jag får väl springa runt och memorera när jag har tid. :) hoho

Har nyss käkat pasta och skinksås, och det kullade i munnen måste jag få säga !
och nu ska jag ta en tripp till västanfors och sola med lissepisse !

Heeejdåååå!
Lillemor.


Tala ut
Postat av: Karin

Därför man ska ha ett bra kassa system som läser streckkoder :P haha

2009-05-29 @ 15:05:21
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0