Köping- Donken- nagelfix!

Hohooooo, idag när jag slutade så kom Karin och hämtade mig och vi drog våra rövar till köping för att hämta Karins balklänning, och det va lika vacker nu som förr. :) haha käka donken gjorde vi också det va smaskens. På vägen hem svände vi förbi Anna i skbg och hämtade lite smycken och grejs, sen bar det av till Fagersta och Desperate, och så har jag fixat Karins naglar till imorogn när hon ska va så vacker. Jaaa så imorgon blir det att jobba i typ 2 timmar sen ska jag med Karin till frissan och sen hem till henns för att hjälpa henne med alla förberedelser :) hehe

Sex and the city rullar på tv:n som alltid vid denna tid :) Karin ska sova här, vilket hon inte har gjort på ÅR OCH DAAAR! mysigt med lite mys med tösen ibland :)

Skiiit ner er och hejdå!
Lillemor!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0