-neej han är min pappa... hahahahaaa

Ännu en helg förbi !
det har vart mkt trevligt både igår och i förrgår, igår vart det dickens och det funkade heelt prima, Sen vart det efterfest hos Lisse och Jimmy vilket spårade för min del iallafall för jag råka somna och när man somnade så få man väl skylla sig själv, tror jag :) Pojkarna från Örebro och Frida fick sig väl ett gott skratt och det kan jag väl bjuda på, dom skrev i min panna och jag märkte det inte förän idag när den hemlöse Marcus vart så fundersam över vad jag hade i pannan, haha  stackars Mackan då, tappade bort nycklarna hem och till bilen så jag va en god vän och lät han crascha här. :) snälla Lillemor..

haha sen en rolig sak, Mackan Frida och jag satt och käka pizza på mem och zin så ser Frida hennes pappa komma emot oss.. och så sa hon det nu kommer min pappa och vi satt och vänta på att han skulle närma sig så vi kunde hälsa.. när han väl är framme så ropar Frida - Heej Pappa. när hon ropat så hälsar en annan kille -Heeej ! hahahah Markus blir fundersam och frågar om det va hennes pappa som sa hej, hon ba nää så ropar hon till killen som sa hej att - Neej inte du, där är min pappa så pekar hon mot hennes riktiga pappa.. hahahahah som att han inte skulle veta att han inte va Fridas far. :) hahahahahaha jag skratta så jag grät. :) hahaha sen kom mackan med fler dumma kommentarer så jag hade ett skönt moment där. :) hehe

Spårlöst på tv men jag är rastlös som en gnuu, jag vill inte ligga inne helt själv idag.. gaaah ! någon? :) hihi

Heeeejddåå..

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0