What to do ?

Och inte fan mår jag nå bättre idag inte, Usch !
MASSA te med vicks i så kankse det blir bättre
senare. :) Fick nyss reda på att jag kan börja min
prakitik redan på måndag, frågan är bara om jag
är frisk då och jag måste ge besked idag. svårt
svårt. Men kankse lika bra att ta chansa och hoppas
att jag är nåågolunda frisk, då får jag va där längre
och då har jag kanske större chans att få jobb. :)
hoho

Kollar på Tyra Banks Show, och FYYYYY FAAN vilka
folk det finns alltså, föräldrar är redo att göra
plastikkirurgi och bröstförstorningar på sina
4-6 årig barn, SINNERSJUKT ! Baara för att
dom ska bli kända, fast det egentligen är mamman
eller pappan som vill det. ungen vill ju föör fan inte
höra - nu ska du göra en operation för att bli
snyggare !!! WTF liksom, ungar ska leka och ha
roligt och inte oroa sig över om dom duger eller inte!
Idioter säger jag bara, IDIOTER !!!!
Hitta avsnittet -Tyra in two, the truth behind stage, här

http://tyrashow.warnerbros.com/videos/index.php


HEJDÅ!
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0