Första dagen..

Vaknade 09.24 och skulle börja 10.00 så jag flööög upp ur sängen och inser sen att klckan bara är 09.04... Gaaah..
Kom till Picaboo och där väntade min älsklingar på mig. ;) hehe En trevligt dag med mycket att göra, mest bara uppackning men det är jobb det med. :) hoho slutade 18.00 och då va det bara att pallra sig hemmåt för att laga mat, Min mage va riktigt hungrig då kan jag säga.

Faaan jag är skiiittrött, jag sitter här i min soffa och kollar på Pretty Women, världens kultfilm förövrigt (och Richard Gere är han het eller? :O ) och jag håller på somnaar...Usch, och klockan är bara halv 10.. så det blir nog en tidig kväll.

Våryra i helgen också, ska bli trevligt som fään, Martin Soneby kommer ju hit och ska skoja lite, för er som vill gå så är det klockan 16.00 på scenen vid vallonen :) hohooo Sen kommer Björn Rosenström till Olearys så det ska bli spännande! ;) Jag hoppas på en jätterolig helg i allafall. :)

See ya'll!

Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0