Hmmf...

Nu sitter jag här i Elins rum och duskuter min lägenhet.. hmmf.. ska betala 2000 till föreningen nu för att lägenheten hade tydligen gått över till dom.. Fööör att vi inte hade skrivit nå kontrakt. :S jag menar ett muntligt avtal är väl samma sak. Gaaah! Men men 2000 är inte mkt för en sån fin lägenhet men ändåååå!!!!!

Well well.. Idag har jag och mamma vart ner på stan och hälsat på mammas arbetskamrater och sen kollade vi runt lite på stan. Jag fick en sjal av maaamii.. hihi En LILA mfl färger;) höhöö

Sen tycker jag synd om mamma för hon skulle överraska Kent med en kryssning och så kommer han hem och säger att han har fått ett jobb och så sket sig alltihooopa. :( får väl se om det itne går att avbställa så kanske jag drar iväg med mamma. :) hööhööö

Nä nu ska jag och mamma dricka lite vin och snacka lite skiit!


En LITEN Elin.


ÄNDA bilden jag har på mamma så den får vä duga. ;) <3


Hejdaaaaaaaa


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0