Julkrans.

Eftersom Evelina inte trodde på mig att jag har gjort en heeelt
egen krans idag så får jag väl lägga upp en bild dååå. :D höhö


Lina plocka påsar ur bäcken så vi skulle kunna ha något att lägga granriset i ;) hii




Frågar är ju bara om den kommer ruttna till jul..hmmf....

wellwell... there you have it. ;P

KYSS

Tala ut
Postat av: ewe

Tjusigt lillemor, tjusigt!

2009-10-28 @ 21:03:39
URL: http://hafstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej gumman! Allt är bara bra med mig! Hur är det själv?

2009-10-29 @ 10:57:19
URL: http://jrjs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja jag vet hur det känns.. Jag jobbar som vikarie som personlig assistent nu o det blir inte mycket jobb.. Segt och bara gå hemma.. Jag har egentligen massor o fixa med lägenheten men det orkar man ju inte styra med varje dag heller. Så det blir ju lätt långdraget!! Finns ju så himla mycket jobb nu med menar jag:P

2009-10-29 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0