Mandarin!

Idag har vart nästan precis samma dag som igår. :) haha jobbat- kommit hem- börjar tvätta... gaah Men nu är sista maskinen klar och sen ska det få torka lite bara.. Smaskade nyss i mig en burk mandarinklyftor i burk och attttans vad gott det är. :D höhö

Min lägenhet är fullproppad med tvätt och då skojar jag inte, hela tvättstället är fullt och gardinstängerna och stolar och bord och fyyyfan men snart är det över.. har bara imorogn kvar :D Sen har jag rensat garderoben också, någon som är sugen på jeans och myströjor ? hör av er för jag vill itne ha dom! :)





Och nu sitter jag och kollar på DH med Frida och dricker ett glas vin och äter cheeseballs, är livet underbart eller??


have a nice.
Lillemor.



Tala ut
Postat av: mamma

du vet vem du ska lämna kläder till som du inte vill eller kan ha

2009-09-30 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0