Bullerbulleibock, huuuur många horn står åpp?

äntligen hemma.. och jag stinker vitlök i munnen för jag har ätit jättegod tsatsiki ;) höhö

Det va ett tag sen jag skrev här nu känner jag, det jag har hållt på med ääär... hmmf. I fredags så vart den myspys och bastande i kolpebo och det är alltid lika trevligt att va där ute, sen vart det dickens med massa buggande med Frida :) Sen när det stängde så skulle vi gå hem tänkte vi, men icke då.. vart efterfest hos Lisse och Jimmy med en sovande Fredda och Lisette.. så Jimmy Frida och jag tog en repris i häng vid köksbordet.. lika trevligt varje gång. :) hehe vid 6 så höll vi på somna allaahopa så då traskade vi hem.. :D

Lördagen var vääldigt seg, men mysig med matlagning hos Bosse med mamma och Elin sen på kvällskvisten så tog jag mitt arse och gick till Robyn och Muffen som skulle ha lite partey, och jag kan säga att jag kom INTE igång på en gång.. Jag va riktigt jävla seg där till en början.. haha vid 9-10 kunde jag dricka som folk igen och då ordnade allt upp sig igen. ;) och sen måste jag säga så här att varje gång man är hos detta par så har man alltid så hiiimla roligt, Alltid ! dont know why men jag bryr mig inte, har man kul så ska man väl inte klaga. :) Vart greenman på kvällen och där va det inte mycket att hurra för till en början men sen efter ett tag så ba rullade det in folk och då vart det genast mycket roligare. :) hohoo
Tack så mycket för både fredagen och lördagen alla ni som va med. Jag hade skitakul!

Och som jag sa så va Mami och Syster här i helgen, Kanske inte spendrade så mycket tid med dom som jag borde ha gjort :) men men dom verkade inte lida så mycket. :)

Imorgon är det Fredag och jag ska jobba 15-23 och det är bajsmånga bställningar och det kommer säkert komma fler därefter, är faktiskt lite nervös för att det ska bli kaaos. Men men det är väl bara att ta detsom det kommer. :) Wish me good luck! Och kom och ät! höhöö

Nästa helg så fyller min Karin 20 barre och så blir det ferre på grerre med tarre.. :) och då kommer jag va så häääääär Glad. ;)



Nä det va väl det jag hade att säga, kanske ska gå och lägga mig snart, om jag inte ska sova bort hela dagen imorgon.. määähääää (9)


Hejdå
Lillemor.


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0