Lite smått och gott. ;)



Gillar dena bilden ganska håårt !



Och den här med. ;) haha



Men inte den här typ.. hahaha trippelhaka till salu, sugen?

Imorgon är det fredag, jiiiiihaaaa, jag förstår inte hur veckorna bara kan springa iväg så fort som dom gör, Inte för att jag klagar men ändå, helgerna går ju tyvärr lika fort också.. Fick mig ett riktigt gott skratt efter jag hade vart hos Karin och vi va på väg ut till parkeringen.. Karin skulle säga något till magnus, och hon ba- Har du en.... FITTA (något upprörde henne hårt) Sen kopplade vi vad hon och vi brast ut i skratt. hahahaha kankse inte lät lika roligt som det va, men men vaad gör det. :) haha sitter här och fnissar för mig själv..

Btw. Karin vad står det här ?


:O kan det stå persienner ???

haha hejdå på er. ;)
Lillemor






Tala ut
Postat av: ewe

askul ju:P

2009-09-06 @ 18:19:28
URL: http://hafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0