Bakning på G!

Vilken härlig dag det har vart, började med jobb halv 8-14 sen en fin promenix hem med massa bakgrejer i ryggan, riktigt tungt va det för er som är intresserade. ;P haha Efter ett tag så kom Lina för hon skulle baka med mig.. vet inte riktigt vad jag fik för mig mn jag skulle baka iallafall. ;) oh hej och hå så va vi igång med lite matbröd som gick skiiitbra... till en början.. You will se ! Sen vart det bullar i stoora lass. Mummsi filli var dom, Ni kan få smaka om ni frågar snällt. :) hehe när bullarna va klara så följde jag med Lina och hjälpte henne och städa på hennes jobb och sen bar det av hem till mig för massa mys med dom bästa.. :) MASSA skratt vart det och i LÖÖÖVE it.. En helt jävla underbar dag helt enkelt.  Nu ska jag låta lite bilder få tala. :)


Det började såhär...


och slutade såhäär.. jävla tv och destrahera....


Fin deg och en pillig Lojnert ! ;P


HAHAHAHAHA så klockren PIGG ! och det är inte det bästa... hahaha


Hahahah You figure it out ! :) jag skulle bara skära loss kanten och smaka
och till min förvåning fick jag det här. :P hahaha


Bullarna måste vart goda för töserna slängde i sig en hel del :)

jaja det va min dag och det va en skitbra dag . :D

Tack och bock för mig. :)

Kyssss !





Tala ut
Postat av: Anonym

haha ingen bild på dom fina kavlarna ??

2010-04-21 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0