Valborg / -It's Complicated

Oheejåhå.. Valborgsmässoafton är här och jag tror faktiskt det här är första valborg som jag ligger hemma och inte är ute och livar till det.. Dock lite tragiskt, för jag hade sett fram emot en trevlig kväll med massa grillning och mysigt folk. Men men nu är jag sjuk och och kunde tyvärr inte va med.. :/ men jag hoppas verkligen att alla andra hade eller har en skiiitbra kväll och firar lite åt mig med. :)

Har missat massa jobb också och det är jättetråkigt, men men vad ska man göra, faktiskt glad att jag är sjuk nu och inte nästa helg för då bär det av till Gööteborg till mina kära vänner Mia och JoWnathan. :) Det ska bli såå roligt att få träffa dom och alla andra också.. <3

Har nyss kollat klart på it's complicated, en riktigt mysig film.. Nu saknar man bara någon att få kolla med..




Måste ju få tycka lite synd om mig själv också, blev ju sjuk i tisdag och vart det sen dess, jag har verkligen kännt alla olika stadier man kommer i, först ont i halsen och huvudet sen kommer slöheten och man ligger helt utmattad på soffan seen kommer febern och nu kryper snorjärssen och den extrema hostan fram.. hmmf Not cool, skulle vilja ha en fet flaska med coccilana.. det är fan det ända som hjälper på min hals, skiitbra. MEEN det är receptbelagt så inte det lättaste att få tag i.. :/

Idag har vart den första dagen som jag har kännt att jag har orkar gå utanför dörren så jag bestädmde mig för att gå ner och handla lite "tyckasyndomsigsjälv" produkter, typ mina glasspinnar som jag har suktat efter hela veckan, haha och sen hämta ut min plattåååång på Ica. :) Frida följde med mig ner och jag kan ju säga att så som jag svettades har jag inte gjort på länge, blev anfådd av ingenting.. haha wellwell på vägen hem, eller när vi nästan va hemma så får jag ett mess där det står - Ditt paket från Ellos har kommit och du kan hämta det på Ica nu.... !!!! Så irriterande för jag orkade ju inte gå ner igen.. jaaja får väl se om man orkar ge sig ut imorgon. :)

Jag har det faktiskt ganska mysigt här med mig själv, har tänt ljus och stängt in mig i sovrummet och ska nog sätta på en film till, My Sisters Keepers blir det. Har hört att den ska va fin. Så medans ni blir skitfulla och mår piss imorgon så mår jag någorlunda bra. haha

Skit på er och ha en bra kväll. :)

KYSSSSSS ! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0