Bröööna är klaaraaa! ;)

Hoohoooooooe!

Slappar och har mig framför teven efter en stressig men riktigt rolig vecka/helg. :)

I Tisdags så bar det av för Svampplockning med Karin och Magnus, vi åkte ut i småskogar och ropade FAAAAMPAAARNAAA Vart är ni ??? ( Ingela (Karins mamma) säger att man ska göra så, annars hittar man inga :P ) vi hittade faktiskt en hel del, Jag hittade en vääärstingKALLE, det va ännu roligare, haha lite kul att bara Karin ville ha dom där äckliga famparna, haha mycket fick hon iallafall. :D



Tre halvfulla pösar vart det. :)



Magnus hittade den första, han va så stolt ! Och fräänaste trädet :P



Efter vägen med bilen spanade Lillemor efter svamp oh oh oh.. titta vad hon hittade... FAAAAMPARNAAA :) haha
Sen hittade vi en hög med bajs, då kom Karin och jag på värsta leken... GISSA BAJSET ?? haha

Senare i veckan sov systra mi hos mig och vi bestämmde oss för att baka lite brööd, smaskens fillibaskens, och sen glassa framför en film oc bara myysa :)


Före....







Under tiden.... (Elins kommentar -Kollakolla Lillemor, jaag ä en PIZZAAABAGARE ! :) <3 )



Efter.. :)

Och sen onsdagen och helgens bravader. :) de ultimala, Hamnkrogen - Greenman - Efterfest - Hemma vid 5 Snåret! haha vilket hårt liv man lever. ;)

Stollarna själva...






Nä nu ger jag mig och kastar in handduken.
Jobb imöra så det är nog dags nu. :)

Nattinattii ! <3


Tala ut
Postat av: Anonym

Vilket gulligt kort på Elin och vilket smarrigt bröd

2010-08-16 @ 00:31:10
Postat av: Lillemor

Ja men ellerhur en riktig sötnos. ;P hehe ( vem är du ? ;) )

2010-08-16 @ 00:59:07
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0