Finaly Finaly Finaly, i did it!

Nu ni, ska mitt nya liv börja. Blev äntligen medlem på Arena igår och första passet blev också av igår. afro/core vart det. Massa skaka rumpa och sen massa mage och det känns idag kan jag lova.. woopwoop! Det känns härligt att jag ska komma igång nu. kollade på gamla mått på mig och så tog jag nya och det va faaaaan inte kul att få reda på resultaten !! :( Uusch säger jag bara.. blir faktisk lite smått äcklad av hur mycket som kan förändras på så kort tid... jaja nu är det slut på skiten. Tvättbrädan ska fram igen och the junk in the trunk ska stilas till :P haha

Hur som haver, jag jobbar och står i, men mitt sommarschema börjar ta slut så jag hoppashoppashoppas att det kommer mer jobb till mig för jag pallar verkligen inte med ams igen.... Usch och fy !

Nu blire Carbonaara. Mummsifilli !

Köss

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0