BingBing Nu bär det av !

Usch och fy och fy igen vad jag blir äcklad av att se gamla kort av mig själv OCH nya för den delen ! Nu är det inte bara träning som står på schemat utan också ändring av kosten! DISIPLIN heter det ! Och det är något som jag har ganska lite av har jag insett. Jääävlar anamma, jag tänker inte bli ett fetto som sitter framför tv:n hela dagarna och sen inser att oj nu väger jag 100 kilo och orkar inte göra något åt det !

Jag kommer ihåg så väl en konversation jag och mamma hade för länge sedan, och jag påpekade hennes "vikt" former eller vad man ska kalla det.. och då sa hon att du kommer också få det när du blir större, och jag i tonåren säger såklart neeeej verkligen inte, jag kommer aldrig tillåta mig själv bli mullig/tjock! men nu sitter man där och undrar vafaan tog tiden vägen och vart fan tog musklerna vägen ???
Jag säger verkligen inte att jag är fet, men jag har tappat i princip alla muskler jag har haft och jag har fått upp i fetmassa så in i bara den ! Och faan nu är det slut på det! Synd bara att man bor själv och att det blir lite svårare att ta tag i saker själv, med motivation till att laga rätt mat och att komma iväg och träna och så men heeelvete jag tänker inte bli den där tjejen som fastnar i skiten och sen inte kan ta sig upp därifrån !!!!!!  ITS OVER ! Byebye FAT Hello MUSCLE ! :)

Hur som haver så har jag haft en jätte trevligt kväll hemma hos Karin och Magnus, vi spelade Uno, 7:an, Neger och Pressident. Vart lite halv mobbning mot Magnus bara för att han förorade lite för mycket ! men vafaan det får man väl ta ibland ;) hehe

Nu blire bingen för hela slanten!  Tjooflöjt !

Tala ut
Postat av: Ankan

FLÖT for the win! ;)

2010-12-12 @ 01:41:28
Postat av: Lillemor

Duu kan va flöööt ! Allting är ju ditt fel juuu ! ;P

2010-12-12 @ 12:36:01
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0