Det lönar sig, Aaah det gör det !

Nu vart jag suuuuperduper glad!
Jag trodde verkligen inte att jag hade förlorat några centimetrar alls,
därför har jag inte vågat mäta mig själv men nu ikväll så gjorde jag det och
daaaaamn jag är glad att jag gjorde det för att det har blivit skillnad,
inte extrema skillnader men skillnad OCH det är det som räknas:)
iiiikk jag är så glad.. Det lönar sig, det gör det.
OCH det har minskat på dom ställena som jag ville att det skulle minskas på :)
dock drog jag med bysten i fallet, men det gööör inget för jag är glaaa ändå :)
jag jag jag ... vet inte vad jag ska säga :P

HEJJA HEJJA HEJJA LILLEMOR !


Att jag har världen träningverk idag gör mig absolut INGENTING!
För det är det fan värt !

Nothing can stop me now ! :)

Imorgon är jag ledig så då ska jag trippa runt på stan och finslipa
på alla julklappar och sen kanske tvätta lite och kanske städa lite!



HOHOOOO OCH TJOFLÖÖÖJT !




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0