Tokig tokig tookig!! :)

Heeej hej.

Klockan 13 idag va jag till Personalstrategerna som det så fint heter och hade ett såkallat möte om vad jag har gjort och vad jag ska göra och dom ska hjälpa mig med såå himla mycket och guuuuud va bra dom sk ava.. FYyyyyfaaan vad jag är trött på allt sånt JÄVLA skit rent ut sagt.. allting som dom säger till mig har jag hört huuuundrasjuttioelva gånger och sen att man ska dra sitt cv änn en gång till dom för att dom ska veta vad jag har gjort.. vem fan bryyyr sig och vad ska det hjälpa liksom, jag kan ju säga att mina förväntningar på dessa månader med dom är INTE höga.. USCH ! Att man ska bli runt skickad överjävlaallt.. FY på er !  Oj va aggresivt det blir.. haha Men som sagt så blir jag så trött på att dom tror att dom vet hur man ska göra när man själv vet bättre.. :S

Sen åkte jag till MArina och Adam för karl fyllde ju 23 barre idag.. så man blev bjuden på fläskfille och sen massa kaffe och fika. det va gött. :) Och GRATTIS än en gång !

Sen kommer morgondagen.. min tanke va ju att inte gå ut MEN ( det finns alltid ett men ) Sen kom jag ju på att Millan kommer ju föfään hem över helgen så det blir nog utgång ändå.. blir nog lugnt för jag är ju lite förkyld (Säger jag nu.. haha ) Men men thats it för today.

See yaa !


Tala ut
Postat av: millan

my asssss att du kommer ta det lugnt om du kommer hänga med mig!

2010-02-11 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0