Chili is the store!

Hejsan hejsan mina vännerr. :)

Sitter i mitt mysiga vardagsrum och kollar på NCIS och ska väl kanske snart gå och läga mig.. meeen tänkte bara skriva några rader här först :)

Idag följde jag med Frida till Västerås för hon skulle till The Dentist så vi tog en sväng ut till Ikea och tog ett varv eller två och sen tog vi en köttbullslunch också. :) smarrigt vare. Inskaffade mig äntligen en rumsmatta, så nu måste jag bara försöka trycka ner dom upprullade kanterna. haha men det ska väl inte va så svårt. :) Vart en blomma också.. har inte riktigt bestämmt vart jag ska ställa den än men det hittar nog sin plats snart. ;P Va även in på CHILLI, den otroliga affären, det finns så himla mycket fint där, min soffa finns där också.. synnd bara att man inte va miljonär bara. :D haha

Helgen vart en händelserik helg.. I fredags efter jag hade jobbat klart så gick jag till Evelina för en trevligt kväll med Vin, cheesedodles, vindruvor och guitarhero. Sen vidare till järnvägskrogen trodde vi.. haha det är så patetiskt.. vi kom in och Evelina och Hanna skulle beställa men då får vi reda på att det tydigen va 22 där. PÅ EN PUB liksom, hur fan tänker man då??  då traskade vi vidare till greenman och hoppades på att få komma in där (där det va 25) och visst gjorde vi det.. Haha det är så komiskt. :) men men det slutade med en trevlig kväl iallafall. ;)

Lördagen bestod mest av massa slappande och ännu med slappande.. jag hade beställt en kväll med massa gott och film och bara massa mys med mig själv. HA ! trodde jag ja.. Frida ringer vid 22 - Ska vi dricka lite och sen kanske gå ut?? :O Jag sa då att nej jag har myst ner mig i soffan och ska inte ut.. men Frida har någon konstigt övertalningsförmåga så det slutade med att hon kom hit och jag öppnade vinflarran och vi började allsånga.. och sen vidare till Gubben..

Söndagen bestod av slapp i sängen med New moon och Frida, när klockan vlev typ 4 så klev vi upp, haha då va det kanske dags att kläpå sig och stila till sig lite.. men icke då, när Frida hade dragit så gick jag oh ka mig i soffan och giiiiiissa vad jag gjorde.. JAG SOMNADE.. Wellwell nu är jag utvilad iallafall.. så nu ska jag väl klara av min otroligt hektiskt vecka också.. haha skämt och sido..

Va hem till Magnus och Karin en sväng på kvällskvisten också, hjälpte dom att packa upp lite grejor innan Paradise, synd att folk inte kan måla väggar som man ska och bara målar en gång så man ser igenom allt.. men det där fixar ju ni på en pisskvart. ;) höhö det kommer nog bli skitbra när allt är klart. :D

Har tyvärr inga bilder att dela med sig, eftersom att jag aldrig tar nå kort för att jag inte äger någon kamera och alla andra är så sega på att ladda upp så kan det bli lite svårt. ;P Kanske kan bjuda på en gammal :O





Kyss påer och gooodnatt!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0