Gamla face <3

Hejhej.

Sitter och kollar på Outsiders, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, troligt? patetiskt? hmmf..

En liten resume av helgen kanske.. :) I Fredags så gick jag hem till Karin och Magnus efter jobbet vid typ halv 9, Frida och Karin satt och gjorde ordning mat när jag klampade in..  kycklingsallad vart det och gyyd va gott det va, ;P Efter det så vart det en match av poker, Karin hade väl fått i sig några drinkar och blev ofokuserad på en gång. :) så först åkte hon ut.. sen vart det jag, ( förstår inte hur det gick tll faktiskt, jag har ju faktiskt vunnit flera gånger när jag har spelat i mjöölbyy och då har jag spelat med folk som kan spela. hehe jag la väl intemanken till kanske ;P ) men men inte långt efter mig åkte Mange ut och Frida tog hem vinsten på 40 kr.. :) inte för att hon har fått dom än men hon ska. :) haha Under spelet så hoppa Lisse och Lina in också.. men dom stannade inte så länge. efter massa prat så bestämde vi oss för att ta en match i Uno, fast det va inte vanligt Uno utan nå special som va skitkul. :) hur som haver så va det en jättetrevligt kväll.  så jag tackar för det. :)

I lördags och söndags så jobbade jag, det va min helg på Ica. :) Och jag tycker det är jättekul att jobba där. håller tummarns för att det kommer upp en tjänst till mig snart. ;P det skulle va GULD! :)
Dessutom nu när Arbetsförmedlingen ska krångla till det ännu mer för mig.. USCH säger ja bara. Blev kallad till ett möte imorse klockan 10 till några strateger.. jag förstår verkligen inte varför det finns sånna och jag förstår hellerinte varför det finns arbetsförmedlare... dom gör inte ett PISS enligt mig.. wellwell nu ska  jag söka massa jobb och så ska jag redovida varje fredag.. :S PATETISKA MÄNNISKOOOOOOR..


OCH Seeeeeen så har dom fuckat upp facebook också.. varför kan dom inte bara låta det va som det va.. gamla goa när ALLAS uppdateringar kom upp ( NEJDÅ JAG ÄR INTE BEROENDEEEEE ALLS..)


Ähh skit ner er så kanske det blir bättre. :)

HEjdaaaaaa.

Tala ut
Postat av: Ankan

Alltså.. fattar du hur svårt det är att spela mot folk som inte kan spela poker ELLE? :O

2010-02-10 @ 03:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0