3214? 4728? 4664? 1113? 4088? 4593? 2400?

Hohojajaa.. då har man röjt klart för den här dagen.. klev upp halv 9 och käkade frulle och sen kom Lina och vi begav oss till min gamla lägenhet för att stda den, vilke jag borde ha gjort för typ 2 månader sen men what the duck, nu är det gjort iallafall. :) Tack för hjälpen ;)
Sen har jag sprungit i tvättstugan från 13-22 vilket behövdes men gy va drygt det är.. haha

Jag har blivit skitdålig på att skriva nu, känner liksom inte för att skriva :/ men men.. vad ar jag gjort..

Jag har Jobbat min första helg på ICA fontänen och det gick skiitbra.. och det va inte bara jag som tyckte det.. alltid lika roligt att få beröm. ;P så nu drömmer man om plu nummer varje natt haha nää så illa är det inte.. dom har börjat satt sig nu så det känns fiiint.. :) Fick jobba några timmar igår också.. finfint.. jag satt hemma hos Karin och hade håret fullt med färg och så ringer dom till Karin och hon kunde TYVÄÄÄÄÄR inte komma in så då fick jag hoppa in.. höhö det dryga är ju dock att om man blir uppringd sådär tvärt så kan det va lite svårt att ta sig dit på stört men det är tur man har vänner med körkooort. :D

Och på tal om körkort.. GRATTIS LISETTE LUNDH, Hon klarade det!! :) <3

Gjorde potatisgrätäng idag och jag hade verkligen hoppats på att den skulle bli priima skinka men njaa den smakade väl bra men inte lika stor höjdare som på bergsmannen. ;) give me that with a piece of meeeet ! <3

jaaa ni, vad har jag gjort mer.. tror fan inte att jag har gjort så mycket mer vettigt.. men det kommer väl det å.

Grattis till min underbara FRIDA också som fyllde år igår. <3




OCh sen ett ytterligggare GRATTIS mi min systeryster som fyller år idaag. <3



Nu tackar jag för mig och går ut med Svante!

Godnatt ! <3




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0