Hejjeee!

Idag har jar vart lite överallt känns det som, Frida kom och plockade upp mig sen gick vi till UM sen gick vi till fransens där jag hämtade mina undanlagda termobrallor. ;) finfint.. Efter det gick vi till Fia och Patte och sen vart det en fika på Vallonen.. det va länge sen man va där nu så det va myspysigt. haha
Sen följde jag med Frida hem och hon bjöd på köttbullar och makaroner så jag gengälde det med att diska åt henne. :) nu tar det välen vecka innan man ser henne igen. :( men jag ska nog klara mig.. hehe

I Lördags va jag hem till Evelina och Emil på födelsedagsfest och det va lika trevligt som det alltid brukar vara.. Älskar deras lägenhet också, vilken som ska sälja nu.. usch det tycker vi inte om.. :) hehe

Nu sitter jag och avnjuter ett avsnitt PARADISE HOTEL. Det är så jäävla kul att kolla på, Så för er som inte har följt det tycker jag synd om.. haha

Nä skit ner er. nu ska jag tändelite ljus och mysa lite.

KYSSSSSS

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0