KlirrKlirr.

Goddag goddag. :)

Sitter och kollar på Cougartown vilket är skiiiiitroligt. Ett program som verkligen håller vad dom lovar med reklamen. :) haha Kom hem från Karin för en stund sen, vi har invigt Desperate Housewives och jag vart riktigt besviken att dom skulle göra det så som dom gjorde det.. usch det tyckte vi inte om, men men får väl hoppas att nästa avsnitt blir bättre. :) OCCCCCH imorgon så börjar Greeeeeeys, So exited! haha

Hur som haver så har jag inte gjort nått annat idag än att va på praktik kommit hem, käkat och sen vidare till Kacka.
Fick reda på en riktigt rolig sak imorse byyy the way, gick up till arbetsförmdlingen för att höra om lite saker med ledigheter när jag jobbar helger och så eftersom att jag praktiserar i veckorna.. MEEEN så fick jag väldigt glada nyheter, jag har alltid trott lönen jag får av det jag jobbar dras av av det jag får från försäkringskassan men det gör det inteeee, allt som jag jobbar efter klockan 16 och helger, det går raka vägen in på mitt konto utan att någon behöver veta om något. :D haha plus i kassan och Lillemor är GLAAAAD ! ;P höhö Tycker dock att det är elakt att ingen har sagt något till mig.. Grrrrrrr!!!!

Jobb imorgon också. 14-20.. klirrklirr. :) Karin jobbar lika samma så vi ska promenera dit och sen hem.. ska väl komm aigångnågon gång. :) haha

Nä nu ger jag mig.

Kyss och Kyss ! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0