Nostalgi <3

Hejhej.

Denna dagen började inte så himla bra men men jag jobbade och sen åkte jag hem för att vänta på att Elin W skulle sluta jobba. :) Klockan 7 möttes vi vid Ica för vi skulle handla middag, det vart Pennegryta och mumms fillibaaba va gött det va. OCH när vi hade ätit så va det dags för VÅFFLORNA, jag hade förberett smeten innan för den skulle stå och "jäsa" i typ en timme, sen va det dags för mitt sug att uppfyllas, haha Gräddade våfflorna och det vart väl sissodär en 12-14 stycken.. Trodde att vi iallafall skulle käka upp hälften men icke då vi tog en varsin och sen tog jag en till sen va det det, det va så mättande så ni anar inte.. men jag tror det kan ha och göra med att smeten va så himmlans tjock också :) Men SVINGODA va dom och mer ska det bli. 
Minnen pratades det om hela tiden.. saknar dom tiderna.. "jag måste till kontoret" hahaha internskämt, jag vet men det är lika roligt ändå. :P  Nästa gång blir det att kolla på massa gamla filmer/musikvideos som vi spelat in med filmkamera.. haha jag kan bara tänka mig hur mycket jag kommer skratt åt dom... "She so lycky, she's a staar..."

haha här kommer mina våfflor iallafall.. <3




Mitt nya fina väffeljärn. :) ( Finns på ICA FONTÄNEN för et bra Pris, hehe )







Och så lite old pics :)


Hahahahaha våran otroligt vackra teckning som vi va så stolta över. :)



Tack för en jättetrevlig och jätterolig kväll ! <3

Nattinatti !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0