Om du försvinner så kan jag rädda dig

Äntligen hemma.. Klev upp halv 9 och gick sedan till jobbet halv 10 skulle jobba till 18 men blev det en extratimme så jag jobbade till 19 för att vi skulle ha hjärt och lungräddningskurs som höll på i 2 timmar.. så nu kan jag rädda er om ni blir medvetslösa :) Braaa va. :) Något som jag blev väldigt chockad över va att när man nu gör HLR så knäcker man ALLTID revbenen... :O fyyyfaaan säger jag bara.. och han som hade kursen sa att det knakar VERKLIGEN varje gång man gör det.. uuuh.. inte för att det är något man behäver sitta och oroa sig äver men fan va snuskigt.. Det hade jag verkligen ingen aning om.. Men hur som haver så lärde man sig hur man gör och det känns bra iallfall. :P






Fick Fnatt igår och började sketcha på målningar som jag ska måla.. och jag tror faktiskt att det kommer bli bra om jag verkligen lägger manken till, det som är synd är att jag har knapp tid att göra något för jag har fult upp om dagarna.. Men jag klagar verkligen inte, jag tycker det är skitkul på Ica och jag hoppas att det blir mer because i LOVE IT :)

OCH jag bara känner hur huvudvärken kryyper sig på.. så kanske ska gå och lägga mig och sova ut så får man väl hoppas på att det är bra imorgon,för då ska jag va på Pickaboo. :)

Såå skitnerer och GODNATT ! <3<3<3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0