Vila i frid !

Ja den här dagen har väl kanske inte vart den bästa..
Fortfarande förkyld oh DJÄVLIG hostar som ett fan och vet inte alls vart jag ska ta vägen ibland..

Seen har våran käka hnd Svante lämnat oss, det kom som en riktig chock och det gick så himla fort, Bosse åkte in till Strömsholm för att det va något som inte låg rätt till och så slutar det med att han får en spruta och somnar in för att han inte klarar nå mer.. :/ Riktigt tråkigt! Svaante liskom, han som har vart med hela mitt liv nästan.. man har väl haft en tro att han ska leva brevid oss hela mitt liv, tyvärr tyävärr tyvärr så kom vi inte så långt! Vila i frid ! <3










Så nu ska jag och Mamma ta och nanna kudden!




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0