FANFANFAN!!!

Börjar fundera på om det är KNÄ ARTROS jag har, läste lite om det och det är precis så jag känner...
så här står det-
Symptom:
Ledsmärta vid belastning (även vila ibland)
Stelhet, svullnad i ledKrepitationer (knarrningar)
Besvären utvecklas över en längre tid med stegvis ökande och ofta fluktuerande symtom
.

OCH det är så jag känner... FAN ska man behöva dras med det här hela livet då? :S NÄÄÄ så fan heller, bra att man kom igång med träningen nu för det ska tydligen va bra när man har det, mycket träning av lår och balanceövningar och cykling så det är väl bar att köra på då. NO TURNING BACK ! och så är det bara jag tänker inte bli en tant i kroppen när jag är 30 ! ALDRIG !

Imorgon ska jag följa med Frida till Köping för hon ska till tandläkaren oh jag är snäll som vanligt oh följer med. :) haha tror fan jag har följt med Frida på varje besök hon har haft :P vaaaad gör man inte för sina älsklingar ;)

Har vart en riktigt skön dag idag, fick sova ut idag meeen vaknade av att någon jävel bankar på dörren, min tanke är att det måste va någon av mina kompisar för annars bankar man inte så hårt... ICKE då jag kliver upp och kikar i hålet ( vilket jag alltid gör, haha ) och där står 2 tjejer/kvinnor/tanter, vad man nu vill kalla dom, och vill sälja rosor.. vafaaan ärehär??
Jag käkade lite frulle sen erbjöd jag Karin en promenix och sen iväg oh rösta och så vart det, en sväng till posten också och hämta ut mitt pakeeet med min underbart goda parfyym i :P jipppppey ! sen va jag och kollade på träningsskor på intersport och jag hittade faktiskt 2 par som verkade skitbra, så vi får väl se när lönen kommer vilka jag ska ta, för jag måste verkligen köpa ett par, behöver dock ett par Gåskor också men det får bli ett senare kapitell :) Sen va det bara att gå hem och slänga i sig ett liten mellanmål för det vankades Bodybump, och sen en promenad hem... "HÄÄÄÄÄRLIG" Träningsverk man har nu kan jag löööva !

Meen Bodycombat imorgon, dock inte så mycket ben övningar i det men men all träning är bra träning ! :)


Nu ska jag ge mig.
Slänger upp en bild på min underbara parfym så ni kan få sukta efter den lika mycket som jag gjorde innan jag fick den :)



Kyss på er ! och GOOOODNATT !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0