Ledigfreeedag !

HejHej :)

Har nyss avnjutit en måltid innehållande TACOOS ! ElinPelin ville och jag ville och då vart det så, Vi ba smällde i oss hur mycket som helst och nu sitter vi här i paltkoma deluxe men det va det värt :)





Idag har vart en braaa dag, började med massa solsken och då vart det massa stek på ballen, sen ringer Lissepissepäronpung och frågar om jag vill hänga med på Kina och käka Buffe, och jag bangar väl inte på det. ;P höhö. Snuuusigt gott va det och som vanligt när man är där så trycker man i sig alldeles för mycket och mår ÄS efteråt, men det va värt varenda öre! ;D Sen vart det en sväng på pickaboo och sen hem för då satt Malinbanan och väntade utanför mig. Det stod inför resaplanering på schemat, för ja utomlands ska vi och turkland blir det och JAAA det kommer bli så skönt att få komma bort från detta PISSRUSK till sverige en stund.. :P

Nu back to the TV och kanske till en Mojito i högerhanden, för det är ju faktiskt FRRREDAG ! ♥

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0