Spontanitet !

OKEEEJ, jag känner att det är typ en hel hög med människor som ska utomlands just nu typ.. typ.. :P och vet ni vad ha så jävla kul för ni kommer sukta tillbaka när jag och Mallanbrallan är i turkland och ni är hemma i trista tråkiga regnigt Sverige ! SÅDESÅ! hahahahahaha





Är dom inte Snyggaa?!?!


Ikväl vart det en spontankväll efter jobbet hemma hos Linbert med Malin, massa skoj och massa kortspel som till slut spåra och Malin svor tills hon inte visste vad svära va längre. :P haha TYP ! nu sitter jag här ensam i min soffa och längtar tils imorgon då det kommer bli ASRÖÖJ med Elin Walestone och ligan, det kommer bli SUCCE !  Kanske dags att sussa nu, dåå det såkallade FASTIVALEN börjar ganska tidigt imööra. Nåväääl.. Gonatt på er goodningar ! ♥

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0