KAOOOS!






Slänger in lite random kort från helgen i Göteborg också :)














Vackra Götet! :)


Har lite småpanik över hur vi (Jag, Mamma och syster) ska ta oss upp till min mormor och morfar under jul för vi har ingen bil och alla tåg och bussar och allt vad färdmedel heter är fullbokade.. Vi hade en bil från början men sen knasade det så nu står vi här och har ingen aning om hur vi ska ta oss typ 50 mil uppåt.. Traska kanske.. haha Neej men finns det någon vänlig själ som har en bil till övers så släng iväg ett ROOP. Skulle va asbussigt! :)



Imorgon är jag ledig och om Karin känner sig kry nog så ska vi lussebaaaka massa grejor :)
Myyysdag ska vi ha, baara du och jag. Trallalalalaaa :) haha


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0