Torsdag!

Dagen började ju asbra med att man kom till jobbet 2 timmar tidigare än vad man egentligen skulle.. haha nåväl jag va inställd på två timmar extra innan jag fick reda på något så det vart asbra ändå :)

Efter jobbet var det dags för Julklappsbyte med jobbkollegorna. Stängde butiken och gick en trappa upp där det doftade glögg, pepparkakor, saffransmuffins och god stämmning.. MYSDELUXE! Detta år fick jag en vinflarra som såg väldigt unik och smarrig ut. Kommer nog sitta fint en kväll med goda vänner :)

Nu sitter jag och är verkligen inte redo att sova, vilket jag verkligen borde för jag jobbar förmiddag imorgon och då är det inge kul att sitte sömnig i kassan liksom, MEEEN jag är så hilma pepp inför imorgon då jag ska laga finmiddag till Karin med stort K så jag kan inte rå för det! En rätt är tyyp redan klar, svirade ihop den nu på kvällsningen och tror det kommer bli SUCCE ! haha Och imorgon ska jag inhandla allt annat efter jag slutat och ställa mig och laga mat hela eftermiddagen till Karin kommer och joinar... Ska bli så kul för nu va det länge sedan jag lagade "fin" mat till någon. Bannimig det måste ske offtare!?! :)

Nej nog dags att dra sig.
Ha en fin morgondag för det ska jag ha!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0