Disiplin, vad är det? :P


Disiplin, Disiplin, disiplin.. Det är någonting jag verkligen inte har.. Jag försöker va nyttig och skippa all jävla skit, inte stoppa i mig en godis och tänka det är ju bara en det gör inget, sen en timme senare.. så står jag där med en till godisbit i handen och då kan jag inte stå emot att stoppa den i käften ! HATAR DET... Äckelbeteende! Jag önskar jag hade samma hjärna som Karin, hon är så jävla stenhård och kan tacka nej till allting, Disiplinkvinnan nr1 :P haha Vafan ska man göra för att bli bättre?

Klockan är 13.00 och tänker nog faktiskt dra på mig kläderna och pallra mig till jobbet redan nu, dricka lite kaffe och slappa lite innan man börjar. :) Efter jobbet kör vi gymmet, samma visa som igår :)

Ha en trevligt Söndag !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0