THE SÄLEN TO LOVE

Jaha då va man hemma i det tråkiga vardagen igen då, känns lite ensamt att komma hem till en tom lägenhet efter att har umgåtts konstant med 10-11 pers. Meen man vänjer sig väl snart igen. :)

Jag säger bara VILKEN vecka vi har haft, jag har haft så extremt roligt med alla underbara människor som var med, det har vart lite bravader hit och dit men vad är inte en semester utan det? ;P hehe Full 6 dagar av 7, det tär lite på kroppen kan jag säga, lite halft mör i princip hela kroppen, tungan ska vi inte ens snacka om, öm och alkoholförgiftad kanske ? Verkade som att alla fick lite småsymptom så jag gissar på spriten, eller va det herpes Marina ? ;) hahaha lite spyor här och där, däckningar här och där, folk som snubbla på snön och ur taxibilar, pepps får damp pga sömnbrist haha plus en MASSA andra roligt saker..  resterande bilder, videosar kommer så snart som möjligt !



















I am Superjägerwoomeeeeen ! haha asroligt afterski !



TYVÄRR TYVÄRR Och åter TYVÄRR så vart det bara 2 dagar i backen för min del, jag va så jäkla konstigt bakis de andra dagarna när alla va ute så då vart det slapp och spaning i teliastolarna. :P höhö

Stugan var förövrigt va skiiitmysig, värsta utsikten över hela Hundfjället.. mm det va VACKERT !
Och så tänker ni er skinande sol över fjället alla dagar utom 1 :P höhöhö



Jag tackar och bockar för en OTROLIGT SKÖN semester ! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0