Föreläsning vs Packning

Denna dag denna dag, 9.45 står jag, Karin och Magnus förväntansfulla i arenahuset och väntar på att få sätta oss ner och få suga åt sig massa kunskap av Fredrik Carlsson.. och jag måste säga att det va faktiskt riktigt intressant man lärde sig en hel del och fick klarhet i en hel del saker också.. Som till ex, att om du äter bra och balanserad mat och inget snask i veckan så kan du moffa i 48 timmar efter det utan att lägga på dig massa men då måsta man ju va riktigt strikt och hålla sig borta från allt skit i veckan också... nää RIKTIGT intressant föreläsning, mm det tycker jag ! :)
Klara där va vi 15.00 ganska precis och då vart det en värbehövd solning och sen hem och äta och packa. Sitter fortfarande och grubblar över om jag har fått med mig allting.. jaaag vet.. jag kan bara inte släppa det.. jag menar big deal ?? JA för mig så är det tydligen det.. hahaha

Han är lite biff va. :)



Kunde inte sluta stirra på hans muskler haha, Kom på mig själv ibland när han stod och prata att, hmmf vafan pratade han om, för mina ögon fastnade på hans armar.. eller vader.. det är så fashinerande att man kan bli så stor.. sen är det ju en annan sak om man tycker det är snyggt eller inte. :)



OKEJ ! Nu är det så här att jag ska snart gå och lägga mig och efter det så blir det imorgon och drar vi, vi gör det.. SOM jag har längtat :) JAJAJA !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0